Lloret de Mar compta, des de fa pocs dies, amb una nova entitat. Es tracta de la Juve Lloret, un equip de futbol que complementarà l’oferta d’aquesta disciplina esportiva al municipi.
En el seu primer any de vida, la Juve Lloret vol reclutar jugadors d’entre 8 i 18 anys. Per tant, el club competirà a les categories benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil. Han llençat una promoció per a les altes noves que consisteix en la quota federativa, l’equipació esportiva i la formació amb personal especialitzat per 395 euros.
El projecte va néixer de manera amateur, amb la participació a diferents tornejos que s’han disputat a la destinació. Segons el president, Gustavo Gregorini, volen oferir una nova oferta de futbol base, més enllà de la que proposen el Club de Futbol Lloret i la Associació Blanc Blava. Afegeix que la Juve Lloret és “una opció diferent amb algun afegit a les opcions del dos grans clubs del nostre poble. Com a gran diferencial, incorporem a les nostres infraestructures un gimnàs propi, per donar el complement físic que tot jugador necessita”.
A banda de donar importància a la preparació física, també volen que els pares comptin amb la major informació possible. Per aquest motiu, han habilitat un espai web a través del qual es podrà fer un seguiment dels jugadors pel que fa a aspectes com l’assistència o el rendiment.
Amb el naixement d’aquesta nova entitat, ja seran tres els clubs que comptaran amb oferta de futbol base. Gregorini considera que hi haurà una bona entesa amb la resta d’equips i creu que l’existència de noves propostes és positiva. En aquest sentit, el mandatari argumenta que “no és prioritat nostra retirar jugadors d’altres equips. Això és decisió dels pares. Crec que la pluralitat fa la diferència i ofereix una seguretat. Exigeix que els altres clubs, si marxen jugadors, s’adaptin i vegin en quins punts estan fallant per poder millorar el servei”.
Els entrenaments els realitzaran al Camp del Molí, tot i que encara tenen pendent definir els horaris de manera definitiva. De moment, compten amb un cadet format amb 17 jugadors i tenen molt avançades les inscripcions en benjamins, alevins i juvenils. A més, no es tanquen les portes, en un futur, a la creació d’un equip femení.
Els interessats en jugar en aquesta nova entitat han de posar-se en contacte amb els responsables a través del correu electrònic [email protected] o bé al telèfon 663 725 567.