23.3 C
Blanes

Sánchez Brugarola defensa la necessitat d’innovar i apostar pel canvi en una xerrada al Puntet

L'expert en innovació i creativitat farà una xerrada oberta a tothom aquest vespre (20 hores) al Puntet. Demà, acompanyarà els joves a la Hackató.

Josep Lluis Sánchez Brugarola, a la Hackató de l'any passat
Josep Lluis Sánchez Brugarola, a la Hackató de l'any passat
Josep Lluís Sánchez Brugarola

“Innovar avui en dia no és una opció, sinó que és una necessitat”. Amb aquesta premissa, l’expert en innovació i creativitat Josep Lluís Sánchez Brugarola oferirà una xerrada aquest vespre al Puntet. Es tracta de la conferència inaugural de la quarta Hackató, que es durà a terme aquest cap de setmana.

Com a novetat, la xerrada inaugural està oberta a tothom, sota el títol El paper dels joves en el present de la innovació. Josep Lluis Sánchez Brugarola explica que el canvi fa por perquè genera incertesa. Però, tot i així, cal apostar pel canvi, perquè sovint aporta moltes coses positives.

Sánchez Brugarola, a la dreta, el 2016 (El Puntet)

L’expert en innovació és qui acompanya cada any els joves al llarg de la Hackató, en què tenen 24 hores per resoldre diferents reptes presentats per quatre comerços locals. Una activitat que, segons Sánchez Brugarola, és única i molt interessant.

Sánchez Brugarola amb els joves, el 2016 (El Puntet)

La xerrada d’aquest vespre és gratuïta i s’adreça a totes les edats. Començarà a les vuit del vespre, al Puntet de l’avinguda de Vidreres. Demà al matí i fins diumenge al matí es durà a terme la Hackató.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.