25 C
Blanes

El servei de dinamització de platges rep més de 13.500 persones, una xifra lleugerament inferior al 2018

Tot i que el descens no és preocupant, la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, apunta que han pres nota per millorar de cara a properes temporades.

El miniclub de Lloret
El miniclub de Lloret
Elizabeth Keegan

Més de 13.500 persones han gaudit aquest estiu del servei de dinamització de platges. Les activitats s’han dut a terme a les platges de Lloret i de Fenals entre els mesos de juny a setembre.

La xifra és inferior respecte als usuaris de la temporada passada, en què es van superar els 17.000. Tot i que el descens no és preocupant, la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan, apunta que han pres nota per millorar de cara a properes temporades, sobretot tenint en compte que aquest hivern es renovarà la licitació.

La causa no està clara, però la gerent de Lloret Turisme ho atribueix al fet que molts hotels han millorat la seva oferta per a turisme familiar.

Elizabeth Keegan detalla que els serveis de dinamització a les platges són el miniclub, les activitats dirigides, com zumba o ioga, i la zona esportiva.

Zumba a Fenals, aquest estiu (Lloret Turisme)

Els principals usuaris han estat públic nacional i residents a la vila. Però també l’han gaudit els visitants. Pel que fa al miniclub, destaca la participació de turistes russos i francesos, mentre que en les activitats esportives el principal públic internacional ha estat l’italià.

Les propostes a la platja de Lloret han comptat amb més de 7.800 usuaris, mentre que a la de Fenals, tot i disposar d’una temporada i un programa més reduïts, el servei ha estat utilitzat per més de 5.700 persones. En especial, cal destacar l’èxit de l’activitat de ioga, que ha comptat amb més de 200 persones.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.