Segrest exprés a Lloret en plena llum del dia. Els fets van passar el 9 de març al matí. El Punt Avui explica que dos encaputxats van abordar un paleta que passejava el gos per Sant Pere del Bosc, el van lligar de peus i mans amb brides i després el van ficar dins de la furgoneta amb què l’home havia arribat fins al bosc.
Segons la denúncia que va presentar l’empresari, un cop el van tenir immobilitzat dins de la furgoneta, un dels assaltants, encara encaputxat, es va posar al volant del vehicle i li va notificar que anaven cap a casa seva a buscar els diners que hi tingués. Van baixar amb la furgoneta per la carretera de Sant Pere del Bosc i un cop van ser a l’avinguda de Vidreres, a l’altura del supermercat Caprabo, la víctima va fer un intent d’escapar-se i de cridar l’atenció de la gent sobre la seva situació. Aquest incident, explica el rotatiu, va fer que els assaltants decidissin girar i tornar a pujar cap a Sant Pere del Bosc. L’empresari va sentir que els dos homes es queixaven dient que algú els havia vist i davant el temor van decidir emprendre el camí de tornada.
Quan van tornar a ser en zona emboscada i lluny de la vista de la gent, els encaputxats van aturar la furgoneta i es van dirigir a la víctima amb amenaces, dient-li que no sortís del vehicle. Aleshores, se li van endur la cartera, on el paleta diu que portava 3.000 euros, i van fugir a peu.
Passada una estona, el constructor es va poder deslligar i va anar a demanar ajuda i a denunciar els fets als Mossos d’Esquadra. La víctima tenia contusions al cap que li van provocar els assaltants quan el van arreplegar per la força i el van lligar.