Trobada d’sketchers, aquest dissabte a la ciutat de Girona, amb representació lloretenca de la Rosa Haba i en Juan Velasco.
La trobada, amb 500 dibuixants de tot Catalunya (fins i tot ve una dibuixant de Madrid), té com a punt de sortida el parc de la Devesa. Des d’allà es farà un itinerari pel nucli antic que va des de la catedral gironina fins a can Galligans i Sant Domènech.
Juan Velasco, en una trobada d’sketchers al cementiri modernista de Lloret
Rosa Haba, una de les organitzadores, assenyala que “Girona és una ciutat amb molt d’encant, un escenari perfecte amb força racons per dibuixar”.

Els sketchers són dibuixants urbans, en el sentit que plasmen al moment en paper allò que veuen, tant si és un paisatge, un edifici o un racó.
La trobada d’aquest dissabte s’allarga fins a les 6, quan els sketchers es trobaran a la Casa de la Cultura de Girona. Allà s’hi exposen uns 50 dibuixos i es farà la cloenda de la jornada.