L'edició d'estiu -que arriba aquest diumenge- compta amb 60 comerciants inscrits. Posaran parada al llarg de tot el dia, en carrers i places del centre de Lloret. L'objectiu no és altre que atraure consumidors amb preus realment cridaners, a través d'ofertes en roba, calçat i complements.
Pel que fa als botiguers, participen al certamen ja que permet vendre allò que no han venut encara de la temporada. Rosa Clarà, de la botiga Topstock, que ha estat present a la fira des del principi. Destaca que a l’edició d’estiu “hi ha molts turistes i es ven moltíssim”.
Topstock compta amb dos establiments de roba, al centre de Lloret. Un dedicat al públic juvenil, i l'altre, a senyores de més edat. Al llarg de l'any fan descomptes que van fins al 70%, i en ocasions destacades, com la Botiga al Carrer, posen preus més rebaixats.
Rosa Clarà assegura que ja ho té tot preparat per diumenge i que espera passar-ho tan bé com en les altres ocasions. És "divertit".
La novetat de la 17a edició de la Botiga al Carrer són les carpes que, per primera vegada, muntarà una empresa especialitzada, a fi de donar un toc de qualitat al certamen. A més de les parades, hi haurà jocs infantils. Tot plegat, al llarg del proper diumenge, 4 de setembre, a les places de la Vila i de l'Església, a més dels carrers Sant Pere, de la Vila, Venècia i Cervantes.
(Fotografia: imatge de la Botiga al Carrer estiu 2010)