A un quart d’una del migdia, els bombers han rebut l’avís d’un incendi a la botiga de pollastres a l’ast del costat del Caprabo.
El foc ja està apagat, però s’ha hagut de desallotjar tot el supermercat, que ja ha tornat a obrir amb normalitat, i una part dels apartaments Condado, de sobre la botiga, perquè el fum es propagava amb força pel vent que bufava. En total, unes 500 persones.
En l’incendi s’han cremat la màquina dels pollastres, la campana estractora i la xemeneia i no hi ha hagut cap persona ferida.
El foc s’ha pogut apagar completament al cap de pocs minuts. En les tasques d’extinció hi han participat cinc dotacions dels Bombers, quatre dotacions de la Policia Local, Protecció Civil, Mossos d’Esquadra i Serveis d’Emergències Mèdiques.