Primer equip masculí de la història del Club Voleibol Lloret

De moment són set nois d’entre 14 i 20 anys, tot i que podrien ser més en els propers dies.

El primer equip masculí
Andrea Nicolás
Primer equip masculí de la història del Club Voleibol Lloret
00:00

El Club Voleibol Lloret compta amb el primer equip masculí de tota la història de l’entitat. De moment són set nois d’entre 14 i 20 anys, tot i que podrien ser més en els propers dies.

La presidenta del club, Andrea Nicolàs, està molt contenta amb el grup que han creat, que assegura que està molt motivat, i la idea és que es familiaritzin amb aquesta disciplina per, en un futur, crear un equip competitiu.

Les inscripcions per a l’equip masculí segueixen obertes i els interessats han de contactar amb el club. L’equip és un sub-20, però també està obert a l’edat de categoria infantil.

Andrea Nicolàs està orgullosa d’haver assolit aquesta fita tan bon punt ha agafat el càrrec de presidenta, tot i que reconeix que la intenció de fer el masculí ja la van començar a covar ella mateixa i altres jugadores de l’entitat fa uns mesos.

Segons Nicolàs, cada cop hi ha més equips masculins, però el voleibol encara avui en dia es considera un esport sobretot de noies i, de fet, el de Lloret serà l’únic club que tindrà un equip masculí de base en aquesta zona.

Els nois interessats en apuntar-s’hi, han de contactar amb el club. Els entrenaments són el dimecres (de 21 a 22.30 hores) i el divendres (de 21.30 a 23 hores).

L’entitat també manté obertes encara les inscripcions per als equips base de noies.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.