L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret ha obtingut diferents medalles aquest cap de setmana

L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret ha obtingut diferents medalles aquest cap de setmana a Lleida. Dues de les gimnastes que van obtenir metalls van ser Marina Poch i Alazne Rozas, que van aconseguir el bronze com a terceres de Catalunya. A banda, l’entitat també va participar amb el conjunt aleví, en la primera fase de la […]

El conjunt aleví, al podi (EGR Lloret)
Blanca Lloveras
L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret ha obtingut diferents medalles aquest cap de setmana
00:00

L’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret ha obtingut diferents medalles aquest cap de setmana a Lleida. Dues de les gimnastes que van obtenir metalls van ser Marina Poch i Alazne Rozas, que van aconseguir el bronze com a terceres de Catalunya.

A banda, l’entitat també va participar amb el conjunt aleví, en la primera fase de la Copa Catalana, amb dos exercicis nous que han treballat al llarg de l’estiu. Els resultats també han estat molt positius: primer lloc en cèrcols i segon lloc en mans lliures. A més, el conjunt júnior absolut va passar un control amb molt bones sensacions.

El conjunt aleví (EGR Lloret)
El conjunt aleví (EGR Lloret)

Pel que fa les medalles individuals de Marina Poch i Alazne Rozas, els ha servit per accedir al campionat d’Espanya, que se celebrarà al novembre a Jerez, tal com ha explicat l’entrenadora del club, Blanca Lloveras.

“Encara ens queden fases a Catalunya per seguir rodant per arribar al novembre en les millors condicions possibles”

Blanca Lloveras

Així ha estat l’inici de temporada de l’Escola Gimnàstica Rítmica Lloret, que aquest curs compta amb un centenar de nenes de diferents edats.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.