L’actor Joan Romà Ortiz, pregoner de les festes de Mas Romeu

El barri comptarà amb l'associació dels Artesans de Lloret però no hi haurà festa de l'escuma a causa de la sequera.

L'actor Joan Romà Ortiz, el pregoner de les festes de Mas Romeu.
José Antonio Bermúdez
L’actor Joan Romà Ortiz, pregoner de les festes de Mas Romeu
00:00

Mas Romeu es prepara per viure un cap de setmana intens amb les festes del barri, que enguany es presenten amb diferents novetats. La més destacada és que, per primera vegada, hi haurà el pregó. Anirà a càrrec d’un veí del barri, l’actor Joan Romà Ortiz, vinculat amb la Capital de la Cultura Catalana, tal i com explica un dels organitzadors, José Antonio Bermúdez.

El pregó serà aquest dissabte a les 21h. Donarà pas al cap de setmana de les festes de Mas Romeu, on no es farà la festa de l’escuma amb motiu de la sequera. En canvi, sí que hi haurà l’associació d’artesans de Lloret, que exhibiran les seves creacions. La resta d’actes seran, dissabte a la nit, el sopar de germanor i l’actuació de l’acadèmia de ball Báilame. De cara a diumenge, hi haurà botifarrada, l’Ainhoa Zumba i activitats infantils.

Però aquestes no són les úniques festes del cap de setmana a Lloret de Mar. ben a prop de Mas Romeu, hi ha la festa d’estiu a l’Ermita de les Alegries. Serà el proper diumenge, a partir de les 18h, amb jocs infantils de bombolles i havaneres amb el grup Norai.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.