Lloret de Mar ha acollit avui una trobada de localitzadors organitzada per la Catalunya Film Comission i Lloret Turisme ha aprofitat l’avinentesa per organitzar, ahir dimarts, una sortida per la destinació amb una desena de localitzadors catalans que participen avui a la jornada.
Durant tot el dia van visitar diferents indrets que no són els espais més habituals per fer-hi rodatges, però que també poden ser idonis tant per a petites com per a grans produccions.
Un dels localitzadors que hi va assistir és Charlie Tello, que assegura que van poder conèixer llocs que poden encaixar amb certs rodatges. A banda de Sant Pere del Bosc, Santa Cristina i el Castell de Lloret, que eren els indrets programats, van visitar les instal·lacions de la piscina municipal de manera improvisada i també els van agradar molt.
«Tot molt interessant i també la piscina, que no estava prevista, però com que el punt de sortida era des d’allà, vam acabar visitant les instal·lacions de la piscina, que són espectaculars»
Charlie Tello

Això sí, la jornada va acabar amb un taller de daiquiris a la joia de la corona dels rodatges: els Jardins de Santa Clotilde.

Charlie Tello reconeix que es parla molt de Lloret com a destinació de rodatges i el fet que hi hagi una film comission local facilita molt la feina dels localitzadors.
«Lloret té moltes possibilitats, són film-friendly, diguéssim, i que al tenir Lloret Turisme la seva pròpia film comission,
Charlie Tello
ens facilita molt la feina, perquè tenim una persona que li podem fer una consulta ràpidament»
La jornada de localitzadors organitzada per la Catalunya Film Comission s’ha fet aquest dimecres a l’hotel L’Azure.
