La Cursa de Nadal de Lloret de Mar preveu superar els 400 participants

La prova popular -solidària i que premia la millor disfressa de Nadal- arriba aquest dissabte en format nocturn.

La presentació de la Cursa de Nadal ha tingut lloc aquest dimecres.
Fede Guich
La Cursa de Nadal de Lloret de Mar preveu superar els 400 participants
00:00

Les inscripcions de la Cursa Solidària de Nadal van a bon ritme. Ja hi ha més de 300 persones apuntades. Tindrà lloc aquest dissabte amb la gran novetat que es passa en format nocturn. El tret de sortida es donarà a les 18h. Abans, a les 17h, es faran les curses infantils.

Com sempre, el recorregut és de 5 quilòmetres i un dels principals atractius és que passa pel passeig marítim, a primera línia. El regidor d’Esports, Fede Guich, la qualifica de “cursa popular, de la gent del poble, un circuit pla que permet fer marques als atletes i a la resta, gaudir de la prova”. Afegeix que esperen superar els 400 participants, inclosos els nens.

La Cursa de Nadal del 2023
La Cursa de Nadal del 2023

A l’hora de fer les inscripcions, es pot indicar a quin club o escola es pertany i el que aconsegueixi més participació rebrà un premi de 500 euros. A més, hi haurà un guardó especial a la millor disfressa nadalenca.

Les inscripcions, que tenen un cost de 10 euros per als adults i 5 per als infants, es poden fer al web selvaesports.running.cat. Enguany, 1 euro de cada inscripció es destinarà al programa Camina, que fomenta l’accés a l’esport a infants en situació de vulnerabilitat.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.