El Lloret Dron Festival -en l’apartat d’experiències- i el projecte MICEycle amb la participació de l’empresa lloretenca Marmirada i el Convention Bureau -en l’apartat de sosteniblitat- han estat seleccionats com a finalistes dels premis Alimara. Els guardons reconeixen els productes, serveis, estratègies i iniciatives que destaquen per la seva innovació en àmbits com la comunicació, la digitalització, la sostenibilitat i la recerca en els sectors turístic, hoteler i gastronòmic.
Els Premis Alimara Barcelona estan organitzats pel CETT (centre universitari de referència de Turisme, Hosteleria i Gastronomia, adscrit a la UB), conjuntament amb B-Travel i amb la col·laboració de NU Tourism i el Departament de Política Lingüística de la Generalitat. Són uns guardons que s’han consolidat com a punt de trobada de referència per al sector i reuneix empreses, institucions i professionals. Creats el 1983, enguany arriben a la 41a edició.

Els premiats es donaran a conèixer en una cerimònica el proper 19 de març a l’hotel Alimara de Barcelona. Consulta aquí tota la informació.
