És la primera vegada que el congrés TBEX repeteix estada al territori gironí

Rick Calvert, l’organitzador del congrés internacional de blocaires TBEX -que tindrà lloc el 2015 a Lloret de Mar- ha passat uns dies a la destinació. Ha visitat els equipaments de la vila i s’ha entrevistat amb representants del sector públic i privat, a fi de concretar l’organització de la trobada, que reunirà 800 professionals d’arreu […]

El blocaire Gary Ardnt i l'organitzador del congrés TBEX, Rick Calvert, aquest matí al passeig marítim de Lloret

Rick Calvert, l’organitzador del congrés internacional de blocaires TBEX -que tindrà lloc el 2015 a Lloret de Mar- ha passat uns dies a la destinació. Ha visitat els equipaments de la vila i s’ha entrevistat amb representants del sector públic i privat, a fi de concretar l’organització de la trobada, que reunirà 800 professionals d’arreu del planeta.

Calvert –que aquest matí ha ofert una roda de prensa- subratlla que aquesta és la primera vegada que l’esdeveniment repeteix seu. El 2012 ja es va dur a terme a la ciutat de Girona i l’any que ve, tindrà lloc a Lloret de Mar. Sera del 29 d’abril al 3 de maig. Calvert ha argumentat que tornen “per la bellesa del territori, però també per la cultura, la història o la gastronomia no només de Lloret, sinó també de la Costa Brava i de Catalunya” i per la cooperació troben aquí entre sector públic i privat.

Tal i com han explicat, en la trobada hi assistiran 800 blocaires especialitzats en turisme i viatges. No només són creadors d’opinió amb milions de seguidors, sinó que també representen mitjans de comunicació en línia i tradicionals, com The New York Times. A més, vindran publicacions de referència, com de la revista National Geographic o la guia Lonely Planet.

Un dels assistents serà Gary Ardnt. La seva web (everything-everywhere.com) té més d’un milió de seguidors. Avui ha explicat a Lloret que “els 800 participants del congrés compartiran missatges amb tot el món, l’impacte durarà anys”.

El congrés TBEX Europe 2015 se celebrarà al Palau de Congressos de l’hotel Olympic. Tindrà una durada de dos dies, en que els participants assistiran a conferències especialitzades on compartiran coneixements i experiències. De forma paral·lela, faran una vintena de sortides arreu de Catalunya.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.