‘Lo-curas y monjas’, demà divendres al teatre de Lloret

L'espectacle de la companyia navarresa Complexus Teatre arriba en el marc del FITAG.

Complexus Teatro

Unai Mezquíriz
‘Lo-curas y monjas’, demà divendres al teatre de Lloret

00:00



Un any més, el teatre de Lloret acollirà una representació en el marc del FITAG, el Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona. En aquesta ocasió, la convidada és la companyia navarrera Complexus Teatro, que oferirà una comèdia titulada Lo-curas y monjas.

Una obra que el grup ha adaptat per fer-la més amena i amb ritme, segons un dels actors, Unai Mezquíriz. L’argument el protagonitzen dos pacients d’un centre psiquiàtric d’homes que s’escapen al centre de dones que hi ha just al costat, amb l’objectiu de trobar-se amb les seves amants. Allà, però, es veuran immersos en un assassinat que intentarà aclarir un comissari que fa servir uns mètodes poc convencionals. Unai Mezquíriz assegura que el públic té el riure assegurat.

L’obra es representarà demà al vespre, a partir de les nou, al teatre de Lloret. L’entrada val cinc euros.

A més, la companyia serà avui a Girona per fer la representació al teatre municipal de la capital.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.