Baixa la participació al concurs de pintura ràpida, però puja la qualitat de les obres

18 persones van participar al concurs diumenge. El Club Marina Casinet vol canviar la data i fer-lo per la Festa Major de Sant Romà.

Un dels participants al concurs

Joan Màrquez
Baixa la participació al concurs de pintura ràpida, però puja la qualitat de les obres

00:00



18 obres s’han presentat al concurs de pintura ràpida de Lloret d’aquest any. Organitzat pel Club Marina Casinet amb la col•laboració de l’Ajuntament, es va dur a terme ahir amb una participació inferior a la d’altres anys perquè coincidia amb altres certàmens arreu del territori.

Tot i així, els organitzadors en fan una valoració positiva per la qualitat de les obres presentades. Sobretot la del guanyador, l’Albert Jiménez, de 25 anys, que també ha guanyat altres concursos a Tossa de Mar o Caldes de Malavella. Un dels organitzadors de la prova lloretenca, Joan Màrquez, ha exposat com és l’estil del guanyador, a qui li agrada pintar espais naturals.

Màrquez ha avançat que de cara al 2016 volen canviar la data del concurs per incloure’l a la Festa Major de Sant Romà i a més, d’aquesta manera, impedir que coincideixi amb concursos d’altres municipis.

Les obres presentades ahir al concurs de pintura ràpida de Lloret estaran exposades a la Casa de la Cultura fins al 26 de setembre.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.