Jordi Orobitg assegura que és bo per al municipi tenir un lloretenc al Parlament

El diputat respon així a les acusacions d'ICV - EUiA i demana als ecosocialistes que assenyalin en quin projecte podria haver aconseguit suport del Govern i no ho ha fet.

Jordi Orobitg al Parlament

Jordi Orobitg
Jordi Orobitg assegura que és bo per al municipi tenir un lloretenc al Parlament

00:00



El diputat de Junts pel Sí Jordi Orobitg ha respost a les acusacions d’ICV – EUiA, que ha presentat esmenes als pressupostos de la Generalitat i que critica que no representa cap benefici per al municipi comptar amb un diputat lloretenc. Orobitg assegura que ha aconseguit diferents subvencions de la Generalitat per a la destinació, tant des que és diputat com abans.

En aquest sentit, Jordi Orobitg assegura que treballa fermament per Lloret i assenyala que pocs diputats poden obtenir beneficis per als seus respectius municipis. A més, demana als ecosocialistes que matisin quin projecte creuen que podria haver obtingut suport del Govern català i no l’ha obtingut.

El regidor d’ERC a l’Ajuntament afegeix que s’ha aconseguit mantenir obert el CAP les 24 hores fins a finals d’any gràcies a les seves gestions com a diputat al Parlament, juntament amb la tasca feta per l’alcalde, Jaume Dulsat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.