Lluís Llach, Dolors Bassa i Jordi Orobitg, a la trobada a Lloret de ‘Piulades a la fresca’

Participaran a un sopar-col·loqui aquest dijous a les 20 hores a l'hotel Evenia. Les inscripcions s'han de fer al correu piuladesalafresca@gmail.com.

Dolors Bassa i Lluís Llach

Jordi Lamuà
Lluís Llach, Dolors Bassa i Jordi Orobitg, a la trobada a Lloret de ‘Piulades a la fresca’

00:00



El diputat Lluís Llach i la consellera Dolors Bassa seran a Lloret aquest dijous per participar en un sopar-col•loqui, al costat del lloretenc Jordi Orobitg, també diputat al Parlament.

L’acte forma part del programa Piulades a la Fresca. El coordinador de les piulades és Jordi Lamuà, que explica que la intenció és conèixer l’opinió de diferents personalitats independentistes sobre el procés sobiranista.

El grup organitzador el formen un grup de tuitaires d’arreu de Catalunya que es reuneixen el dia 11 de cada mes des de la gran manifestació de la Diada del 2012. La de Lloret és la 52ena trobada.

La trobada de Lloret es farà aquest dijous, a les vuit del vespre. Consistirà en un col•loqui i un sopar al preu de 20 euros a l’hotel Evenia. Les places són limitades i les inscripcions s’han de fer a través del correu piuladesalafresca@gmail.com.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.