Llach, Bassa i Orobitg envien un missatge de tranquil·litat de cara al referèndum i la transició

Tots tres han participat aquest dijous al vespre a les Piulades a la Fresca, que han aplegat unes 150 persones a l'Evenia.

Piulades a la fresca

Lluís Llach, Dolors Bassa i Jordi Orobitg
Llach, Bassa i Orobitg envien un missatge de tranquil·litat de cara al referèndum i la transició

00:00



Màxima tranquil•litat de cara al referèndum i, en cas que el resultat sigui favorable a la independència, màxima tranquil•litat per al període de transició cap a la nova república. Aquest és el missatge que han volgut donar els convidats a les Piulades a la Fresca de Lloret, que ahir al vespre van aplegar unes 150 persones a l’Evenia.

El diputat Lluís Llach, la consellera Dolors Bassa i el també diputat i regidor lloretenc Jordi Orobitg van parlar de la situació actual de Catalunya i tots tres van reiterar que el dia a dia al Parlament és molt intens i que tot segueix els tràmits pertinents perquè al setembre els catalans puguin votar sobre el seu futur.

En aquest sentit, Lluís Llach ha insistit en què s’està fent molta feina i que el més important és anar tots a una.

Per la seva banda, la consellera d’Afers Socials i Treball, Dolors Bassa, ha matisat que “el procés sobiranista no va de banderes, sinó de millores socials” i, en aquest sentit, ha explicat que s’està treballant en l’Agència de Protecció Social, que ha de garantir en tot moment les pensions i les polítiques passives.

Jordi Orobitg ha parlat de la llei de transitorietat, com a un dels pocs membre de la comissió que s’encarrega d’elaborar-la. Una llei que, diu, dóna garanties que la transició sigui ordenada i segura.

Les Piulades a la Fresca consisteixen en un sopar-col•loqui que es fa a un municipi diferent d’arreu de Catalunya el dia 11 de cada mes.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.