La Casa de la Vila, Benestar i Família i Esports es disfressen amb motiu del Carnaval

A la Casa de la Vila van de víkings, a Benestar i Família de la pel·lícula Grease i a Esports simulen una competició.

Uns dels víkings de l'Ajuntament

Cristina Agustí, Pili Jiménez i Jordi Roura
La Casa de la Vila, Benestar i Família i Esports es disfressen amb motiu del Carnaval

00:00



Tres dependències municipals s’han disfressat aquest matí per celebrar el Carnaval. De fet, una d’elles agrupa diferents departaments: són tots els de la Casa de la Vila, que des de fa tres anys s’uneixen per disfressar-se plegats. Cristina Agustí ens ha explicat que van de víkings.

A Benestar i Família s’han disfressat una dotzena de treballadors, que s’han ambientat en la pel·lícula Grease, segons Pili Jiménez.

L’altra dependència que participa al concurs d’aquest any és la d’Esports, que va guanyar l’any passat. Jordi Roura ha explicat que simulen una competició.

El concurs coincideix amb el concurs general de disfresses al lloc de treball. Tots els premis es lliuraran diumenge a la nit, a la mitja part del ball de Carnaval.

 

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.