Fermí Reixach afirma que «L’Infern, de Dante, és un viatge cap a la humanitat»

L'actor lloretenc recitarà fragments del poema avui (20 hores) a la sala polivalent de la Biblioteca.

Cartell del Dia Mundial de la Poesia

Fermí Reixach
Fermí Reixach afirma que «L’Infern, de Dante, és un viatge cap a la humanitat»

00:00



Fermí Reixach recitarà L’Infern de Dante aquest vespre a la biblioteca. D’aquesta manera, l’equipament se suma al Dia Mundial de la Poesia.

L’actor lloretenc se centrarà en la versió en català de Josep Maria De Sagarra. Ell mateix explica que ha escollit uns fragments d’aquesta peça per l’estima que li té. Fermí Reixach ha comentat que el poema és un viatge cap a la Humanitat. Tot plegat el converteix en un text molt actual.

Fermí Reixach repeteix l’experiència després de l’èxit que va tenir l’edició passada, en què va recitar Poeta a Nova York, de Federico Garcia Lorca.

També amb motiu del Dia Mundial de la Poesia, la biblioteca ha col·locat un aparador a l’entrada, dedicat a l’autor valencià Marc Granell, escollit aquest any per la Institució de les Lletres Catalanes, i a la seva peça titulada La Poesia, que s’ha traduït en una dotzena de llengües.

De cara a divendres, un taller per als més petits, que treballaran a través d’autors que han dedicat els seus poemes a la infància. L’activitat requereix inscripció prèvia al blog de la sala infantil.

A més, per despertar l’interès per aquest gènere literari, s’ha habilitat un espai a l’equipament per a les famílies.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.