Els Bombers salven dos gossos en un incendi a la plaça de l’Església

Els animals eren en una casa ocupada de tres plantes, on s'hi va cremar la cuina i dues habitacions.

Camions dels Bombers de la Generalitat

Els Bombers han salvat dos gossos en un incendi a la plaça de l’Església de Lloret de Mar. Segons el Diari de Girona, els animals eren en una casa ocupada de tres plantes, on s’hi va cremar la cuina i dues habitacions.

Els bombers van rebre un avís alertant d’un foc a un habitatge abandonat al centre de la localitat. Aleshores, dues dotacions es van desplaçar al nucli antic del municipi al voltant d’un quart de dues de la matinada, per apagar un foc que havia començat en un edifici situat a la plaça de l’Església. L’habitatge era una casa de tres plantes i les flames van acabar afectant dues habitacions i la cuina.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.