El cel serè va permetre veure la sortida del Sol a les ‘Sardanes a l’Alba’ d’aquest any

Aquesta ha estat la 5a edició de l'esdeveniment a Santa Cristina i l'Obreria té ganes que en siguin moltes més. Això sí, l'Obrer Major lamenta que no hi assisteixi més gent.

Sardanes a l'alba d'aquest any

Arseni Frigola
El cel serè va permetre veure la sortida del Sol a les ‘Sardanes a l’Alba’ d’aquest any

00:00



El cel serè, l’escenari de la plaça del Pi i la música de la cobla del col·legi Santa Maria de Blanes van convertir les Sardanes a l’alba de l’Obreria de Santa Cristina en un esdeveniment preciós per donar la benvinguda al 2019. Ho assegura l’Obrer Major, Arseni Frigola, que està molt content de com va anar tot plegat.

Aquesta ha estat la cinquena edició de les Sardanes a l’alba a Santa Cristina i l’Obreria té ganes que en siguin moltes més. Això sí, Arseni Frigola lamenta que no hi assisteixi més gent.

[Best_Wordpress_Gallery id=»5″ gal_title=»Sardanes a lAlba a Santa Cristina»]

La cita era a les set del matí a la plaça del Pi per ballar sardanes tot veient la sortida del Sol i acompanyat amb un bon esmorzar de xocolata desfeta i melindros.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.