Lloret celebra la Festa dels Tres Tombs aquest diumenge, en commemoració de Sant Antoni Abat

El punt neuràlgic serà l'església parroquial, on es farà la benedicció dels animals.

Festa dels Tres Tombs del 2017

Antonio Cabrera
Lloret celebra la Festa dels Tres Tombs aquest diumenge, en commemoració de Sant Antoni Abat

00:00



Aquest diumenge se celebra a Lloret la Festa dels Tres Tombs de Sant Antoni Abat, patró dels animals. Tot i que la diada és el 17 de gener, l’esdeveniment s’organitza en diferents dates a les poblacions de les comarques gironines, per facilitar l’assistència de totes les hípiques del territori.

Un dels organitzadors, Antonio Cabrera, ha explicat que la convocatòria és a les vuit del matí al barri del Rieral, a la zona de Can Pansa, per poder començar la cercavila tots plegats a quarts d’onze.

Cartell de la festa de Sant Antoni Abat

El punt neuràlgic serà l‘església parroquial, on es farà la benedicció dels animals de la cercavila i de tots els que hi vulguin prendre part, ja siguin de treball o de companyia. Tot seguit, es faran les tres voltes, o tres tombs, al passeig Jacint Verdaguer.

Si fa bon temps, la previsió és que hi participin entre 70 i 80 cavalls vinguts d’arreu de les comarques gironines i del Maresme. I és que, segons Antonio Cabrera, la de Lloret és una de les festes de Sant Antoni Abat més ben organitzades. 

A la Festa dels Tres Tombs, que arriba aquest diumenge, hi participaran genets, carros i cavalls. La celebració acabarà al migdia a la plaça de l’Església, amb una audició de sardanes amb la cobla Principal de Banyoles.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.