La Piscina Municipal acull la Copa Catalana infantil, amb la participació del Club Natació Lloret

L'entitat afronta la cita després d'assolir la medalla d'or amb Guillem Ruiz al campionat de Girosona.

Olga Valls
La Piscina Municipal acull la Copa Catalana infantil, amb la participació del Club Natació Lloret

00:00



El Club Natació Lloret participarà a la Copa Catalana, en categoria infantil, a la Piscina de Lloret. La cita reunirà uns 110 participants de fins a 14 anys. És la primera competició d’aquest mes de juny per l’entitat.

La presidenta, Olga Valls, explica que ara afrontaran un calendari ben farcit de torneigs, perquè «dissabte hi ha la Copa catalana infantil, diumenge els alevins van fora i fins a finals de juliol cada cap de setmana hi haurà campionat».

El Club Natació Lloret arriba a la cita després d’aconseguir una medalla d’or al Campionat Provincial Girosona, amb Guillem Ruiz, i 8 diplomes. Olga Valls destaca que «era una bona oportunitat per guanyar».

La competició constava de dues proves per a cada nedador, que podien escollir l’estil de natació que volguessin.

Primera victòria de la temporada del Bàsquet Lloret a la Supercopa masculina

També han guanyat el femení del Bàsquet Lloret, el Club de Futbol Lloret i el Club Vòlei Lloret.

Miguel Molina, obligat a abandonar a les 6 Hores de Fuji

El pilot lloretenc, amb el Ferrari número 50 i els companys Antonio Fuoco i Nicklas Nielsen, va tenir problemes amb els gats hidràulics a les aturades a boxes.

Miguel Molina corre al Japó, en la recta final del Campionat del Món de Resistència

El pilot lloretenc i el seu equip participen a les 6 Hores de Fuji sense opcions a lluitar pel títol, però amb el Campionat de Constructors encara viu.

El sènior femení del Bàsquet Lloret debuta a la Primera Catalana contra l’Olot

El partit es jugarà a dos quarts de vuit de la tarda al pavelló del Molí.