El Centre Excursionista de Lloret organitza una sortida des del Santuari del Far, a Rupit

L'excursió es farà aquest diumenge i es podrà gaudir de vistes espectaculars, en una ruta que serà únicament d’anada.

Santuari del Far

Marco Ramírez
El Centre Excursionista de Lloret organitza una sortida des del Santuari del Far, a Rupit

00:00



Per diumenge al matí, el Centre Excursionista de Lloret ha preparat una nova sortida. En aquest cas, els participants de l’entitat es desplaçaran a Rupit, per fer un recorregut d’onze quilòmetres.

La sortida es farà des del Santuari del Far i es podrà gaudir de vistes espectaculars, en una ruta que serà únicament d’anada. La majoria del camí és de baixada i, per tant, no presenta una dificultat tècnica gaire gran, segons el president del Centre Excursionista, Marco Ramírez.

Una de les sortides d’aquest estiu (Centre Excursionista de Lloret)

Des de l’entitat es mostren satisfets amb les diferents sortides que organitzen. Segons el president, n’hi haurà altres pels pròxims mesos.

Per la sortida d’aquest diumenge, els participants hauran de portar esmorzar, dinar i aigua per a tota la jornada. A més, es recomana portar botes de muntanya, tres capes de roba, pantalons llargs, gorra, guants, crema solar i ulleres de sol. A més, és necessària la llicència federativa. Per a més informació, cal posar-se en contacte amb el Centre Excursionista de Lloret.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.