18 C
Lloret de Mar

Aquest cap de setmana acaben les festes de barri a Fenals i Santa Clotilde

Com els altres anys, es recolliran aliments per a Càritas.

La platja de Fenals és un dels espais on fan actes aquest cap de setmana
La platja de Fenals és un dels espais on fan actes aquest cap de setmana

Darreres Notícies

Aquest cap de setmana es tanquen les festes de barris que hi ha al llarg de l’estiu amb la celebració a Fenals i Santa Clotilde.

servicios profesionales jimenez

Les propostes, que es duen a terme al llarg de divendres i dissabte, passen per la gimcana del Puntet, una festa infantil d’escuma i pols de colors a la platja, el torneig de natació, el de petanca, el tobogan aquàtic i els focs artificials, a més d’àpats populars, havaneres i sardanes.

La idea és, com cada any, que tots, grans i petits, s’ho passin d’allò més bé.

Les festes de Fenals i Santa Clotilde compten també amb el component solidari amb Càritas. Ramon Hernández, de l’associació de veïns, explica que “portem tres anys col·laborant amb Càritas, que dóna menjar a molta gent” i per això “demanem a la gent que portin el que vulguin a Finques Lloret o el dia de la botifarrada, allà recollirem (els aliments)”.

spot_img

El + Vist