Arriba el Lloret Cycling Weekend, amb la presència de Roberto Heras, guanyador de la Vuelta fins a 4 cops

Dissabte l'atenció es concentra a la Gran Fondo, amb 800 inscrits.

Roberto Heras

Joan Bernat, Elizabeth Keegan
Arriba el Lloret Cycling Weekend, amb la presència de Roberto Heras, guanyador de la Vuelta fins a 4 cops

00:00



Tot a punt a Lloret de Mar per donar pas al Cycling Weekend, amb Roberto Heras com a presència destacada. L’exciclista professional, que és qui més vegades ha guanyat La Vuelta, fins a quatre cops, és el convidat ‘estrella’ d’aquest esdeveniment dedicat al ciclisme, que arriba a la 2a edició.

El programa d’actes començarà aquest divendres de bon matí. Serà amb una sortida en bicicleta amb el mateix Roberto Heras i altres esportistes com Carles Checa, Sandra Santanyes, Jordi Garcia i Marcel Zamora. Els acompanyaran una desena de ciclistes amateurs, seleccionats a través d’un sorteig.

A la tarda, es farà una taula rodona oberta al públic a l’Hotel Samba i més tard, a la nit, el sopar temàtic a l’Hotel Guitart. De cara a dissabte, es durà a terme la Gran Fondo Lloret Costa Brava, amb uns 800 participants. El regidor d’Esports, Joan Bernat, espera que se superin les xifres de l’any passat.

Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, destaca que les activitats permeten fer «difusió del cicloturisme a la destinació».

La Gran Fondo Lloret Costa Brava consta de 162 quilòmetres. Els participants faran un recorregut que passarà per poblacions com Tossa o Sant Feliu de Guíxols, amb desnivells de més de 2.600 metres.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.