Carles Carbonell serà el pregoner d’aquesta Festa Major de Sant Romà 2023. Així ho ha anunciat l’alcalde, Adrià Lamelas, aquest divendres, en el marc de la presentació del cartell i el programa d’activitats.
L’alcalde ha ressaltat la figura de Carles Carbonell per la seva implicació amb Lloret de Mar i, sobretot, el seu jovent.
“Un referent per molts lloretencs i llorenteques, una persona que no ha parat i s’ha desviscut per Lloret, sobretot per la seva gent jove”
Adrià Lamelas
Carles Carbonell és tècnic de Joventut a l’Ajuntament de Lloret i, a més, està implicat amb diferents entitats del municipi, com el Xino-Xano i el Club Rem Hotelers.
El pregó es farà aquest divendres, a dos quarts de nou del vespre, a la sala d’exposicions de la Casa de la Cultura. Prèviament, es farà una cercavila de percussió i gegants des de l’Església fins a la plaça Pere Torrent. I, com sempre, la nit acabarà amb la tradicional sopa de l’àvia del casal municipal de la gent gran.