El Club Marina Casinet organitza una xerrada sobre Constantí Ribalaigua

Serà aquest vespre (20 hores). De cara a demà, sopar del 63è aniversari i diumenge, excursió al ParcArt de Cassà de la Selva.

David Barba, als estudis de la ràdio

David Barba
El Club Marina Casinet organitza una xerrada sobre Constantí Ribalaigua

00:00



El Club Marina Casinet està força enfeinat aquest cap de setmana. Conferència, aquest vespre, sobre Constantí Ribalaigua a càrrec de David Barba i Montse Sala. De cara a demà dissabte, sopar d’aniversari de l’entitat, que arriba ja a la 63a edició, i diumenge, excursió.

Pel que fa a la conferència, es titula “Cuba i el record dels americanos lloretencs: Constantí Ribalaigua”. Els dos ponents són llicenciats en Història i fa poc han tornat de visitar Cuba per segona vegada. Hi han anat per fer recerca d’informació sobretot sobre Constantí Ribalaigua, però també sobre els indians de Lloret en general.

La tasca no ha estat fàcil, donada la situació de Cuba, tot i que de mica en mica han aconseguit obtenir molta informació. La intenció de la xerrada és oferir una informació veraç i contrastada i trencar amb falsos tòpics, com que Constanti Ribalaigua és el creador del daiquiri.

La xerrada es farà a les vuit del vespre a la seu del Club Marina Casinet. De cara a demà, l’entitat celebra el seu 63è aniversari a partir de les nou del vespre al restaurant El Trull. I diumenge, excursió al ParcArt de Cassà de la Selva. La sortida serà a les 10 del matí des de l’aparcament de Can Saragossa.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.