Dos detinguts a Lloret de Mar i un a Girona per estafar 14.200 euros a través d’internet

Els delinqüents es feien passar per familiars i demanaven urgentment ingressos superiors als 1.000 euros.

Un cotxe de la policia nacional.

La Policia Nacional ha detingut tres persones -dues a Lloret de Mar i l’altra a Girona- acusades d’haver defraudat, mitjançant estafes, una quantitat superior a 14.000 euros a vuit víctimes de diverses parts d’Espanya com Jaén, Ferrol, Madrid o Tenerife. En les detencions de Lloret de Mar, una de les autores recollia els diners procedents d’aquestes estafes tan bon punt era ingressat en el seu compte bancari, transferint una part a un altre dels detinguts, segons un comunicat de la policia.

Després de les investigacions per part de l’esmentat grup, els agents van poder observar que qui recepcionava els diners estava implicat en altres fets delictius de la mateixa naturalesa, els quals encara no havien estat resolts.

Els autors utilitzaven diversos mètodes, com l’anomenat «fill en problemes», en el qual es feien passar per algun familiar de les víctimes sol·licitant de manera urgent quantitats de diners superiors als 1.000 euros que procedien a retirar de manera immediata i es feia impossible recuperar-los.

Pel que fa al detingut a la localitat de Girona, aquest aconseguia obtenir targetes bancàries «clonades» de les víctimes, les quals hauria fet servir per realitzar extraccions monetàries en caixers de la localitat. Si bé aquestes s’haurien produït a principis d’any, no ha estat fins ara quan un dels agents que estava fora de servei l’ha pogut detenir.

Una persona encaputxada atraca amb una arma de foc la gasolinera Repsol del Rieral

Els Mossos d'Esquadra tenen una investigació oberta per identificar l'assaltant, que va marxar del lloc a peu.

Dues mascotes moren en l’incendi a un habitatge de Lloret de Mar

Un testimoni va alertar als Bombers de la sortida de fum negre d'un balcó

L’home de Lloret trobat en un contenidor va ser assassinat a trets

Era Mohamad Jawara i el seu cos va ser localitzat el passat 31 de juliol en una zona de contenidors, a la urbanització Lloret Blau.

Mor una turista menor d’edat en precipitar-se des d’un hotel de Lloret

Els Mossos d’Esquadra han avançat que no hi ha indicis de criminalitat ni es tracta d’un cas de l’anomenat balconing i  han obert una investigació per esclarir els fets.