Detingut a Lloret per haver agredit brutalment una dona per robar-li la bossa de mà

Els fets van passar al barri de Santa Eugènia de Girona i l'agressor va ser localitzat a Lloret, on sembla que té una feina.

Detingut a Lloret de Mar un home que va agredir brutalment una dona a Girona per robar-li la bossa de mà. Els Mossos d’Esquadra el van localitzar al nostre municipi, on semblaria que hi té una feina, segons apunta el Diari de Girona.

L’home, de 32 anys, va agredir la dona quan entrava al portal de casa seva: la va colpejar violentament després d’empotrar-la contra una paret. Amb la víctima a terra, l’agressor li va ventar cops de peu i de puny a la cara. Hi ha cops, fins i tot, quan el lladre ja té el seu botí, tal com queda constància en un vídeo al qual ha tingut accés el diari.

L’autor va fugir corrent. A darrere va sortir la dona, visiblement afectada, cridant i plorant. Un testimoni va seguir corrent al lladre, però li va perdre la pista. Poc després, el va tornar a veure i el va cridar; aleshores, l’agressor va deixar la bossa a terra després d’haver-ne sostret alguns objectes i va fugir.

La dona va denunciar els fets als mossos d’Esquadra. El testimoni va declarar i va identificar el lladre en una foto. Era un individu conegut per la policia amb multitud d’antecedents, entre els quals hi ha el robatori també de manera violenta en diferents farmàcies de Salt, en un pàrquing de Girona i en força en bars i restaurants, també de la ciutat de Girona.

Els fets van tenir lloc el migdia del 31 de maig al barri de Santa Eugènia de Girona i la detenció es va produir a Lloret dijous passat i el detingut va passar a disposició judicial al jutjat de guàrdia, però va quedar en llibertat amb càrrecs. Un dels arguments és que té feina.

00:00:38

Detinguts dos del delinqüents més actius a Lloret, amb nombrosos antecedents

Un dels detinguts va arrencar una cadena d’or a una dona gran i l’altre acumulava 16 antecedents policials i tenia una ordre d’expulsió.

Mor una veïna de Lloret de 44 anys en un accident de trànsit a l’AP-7, a Garrigàs

Anava d'acompanyant en una moto que ha xocat contra un camió; el conductor ha resultat ferit greu.

22.000 euros a un comerç per cinc infraccions del Codi de Consum de Catalunya

L’Ajuntament ha iniciat un procediment sancionador a aquest establiment, ubicat a l'avinguda Vila de Blanes.

Lloret de Mar acumula gairebé 200 litres per metre quadrat durant el temporal i activa més d’un centenar d’actuacions

El cap de l’àrea de Seguretat, Joaquim Martín, destaca la magnitud excepcional del temporal i alerta que el nivell freàtic continua molt elevat, fet que pot comportar problemes davant de nous episodis de pluja intensa.