Dos gols d’Adrián Expósito donen la segona victòria de la temporada al Club Futbol Lloret

Els d'Albert Batllosera van guanyar 2-0 al Mollet i se situen cinquens a la classificació. La Juve Lloret, per la seva banda, va perdre contra el Vilassar (0-2).

L'onze inicial abans de començar el partit (Club Futbol Lloret)
Albert Batllosera
Dos gols d’Adrián Expósito donen la segona victòria de la temporada al Club Futbol Lloret
00:00

El Club de Futbol Lloret va superar el Mollet per un marcador de 2-0, a la jornada 5 de la Primera Catalana, gràcies a dos gols d’Adrián Expósito, un a cada part, que van donar el segon triomf de la temporada als homes d’Albert Batllosera.

Va ser un partit molt igualat, amb poques opcions pels dos equips. Els lloretencs es van avançar en la primera part, amb una diana d’Adrián Expósito, que va regatejar el porter rival i va establir l’1-0 momentani en el minut 36. En la represa, Expósito va aparèixer de nou per donar el gol de la tranquil·litat, en el 75’, amb un xut que va superar el porter rival Alfonso Medina.

El tècnic del Lloret, Albert Batllosera, ha parlat de la dificultat que va suposar guanyar el partit contra el Mollet.

“Els partits s’han de treballar moltíssim, el Mollet competeix molt bé, però crec que hem estat superiors i que la victòries és justa”

Albert Batllosera

Després d’aquest triomf, el Club de Futbol Lloret se situa cinquè, amb 8 punts.

En la Segona Catalana de futbol, la Juve Lloret va caure derrotada per un marcador de 0-2, davant del Vilassar Mar. Era el partit corresponent a la setena jornada del campionat de lliga, en el subgrup 2.B.

L’equip d’Alessandro Sheshi va encaixar els dos gols en el segon temps. El 0-1 el va fer David Yustos, en el 64’, mentre que Óscar Gironés va tancar el partit en favor dels rivals en l’últim minut, amb el definitiu 0-2. És una derrota que deixa la Juve Lloret en el novè lloc de la classificació, amb 5 punts.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.