El Club de Futbol Lloret es va fer amb la 15a edició del Triangular Selva Marítima, disputada aquest cap de setmana a Lloret de Mar. Els homes d’Albert Batllosera van superar el Tossa i el Blanes per la via ràpida.
En el primer partit, tossencs i blanencs van empatar a 0. El segon enfrontament, entre el Lloret i el Tossa, va acabar amb victòria lloretenca per 4-2, amb els gols de Riky, per partida doble, Bader i Aparicio. En l’últim encontre, triomf 2-0 dels locals davant del Blanes, amb les dianes de Vilà i Expósito.
El segon entrenador de l’equip, Òscar Prieto, valora de manera positiva la imatge del Lloret en el Triangular. Argumenta que “no deixa de ser un partit especial, d’un torneig mític” i afegeix que “he vist bé l’equip, ha jugat amb intensitat”.
Una de les característiques del nou Lloret és la joventut de l’equip. Enguany, presenta la mitjana d’edat més baixa de les últimes temporades. Si és positiu o negatiu, segons Prieto, es veurà en moments de dificultat.
Els lloretencs afronten ja la quarta setmana de pretemporada. Es jugaran dos amistosos. Aquest dijous l’equip es desplaçarà al camp del Guíxols i el proper diumenge rebrà la visita del Premià. El Lloret disputarà el primer partit de lliga, a la Primera Catalana, el pròxim 2 de setembre, al camp del Sant Joan de Montcada.