El Club de Futbol Lloret inicia la temporada contra el Mollet amb ambició i ganes

El partit és demà a les 17 hores a casa. Malgrat que l'objectiu principal és la permanència, el tècnic és ambiciós i assegura que anirà a per totes.

L'entrenador del Lloret

Albert Batllosera
El Club de Futbol Lloret inicia la temporada contra el Mollet amb ambició i ganes

00:00



El Club de Futbol Lloret inicia aquest dissabte la competició oficial a la Primera Catalana. Serà el novè curs de l’entitat en aquesta lliga, després de l’últim ascens el 2010. El primer rival de la temporada serà el Mollet.

Tot i que és un equip que acaba de pujar de categoria, l’entenador del Lloret, Albert Batllosera, creu que cal ser prudents perquè ja havia jugat a Primera Catalana i, a més, és un equip que té molt de nivell.

El tècnic és ambiciós i, malgrat que reconeix que l’objectiu principal és mantenir-se a la categoria, assegura que anirà a per totes.

De moment, Albert Batllosera i els seus homes intentaran començar a sumar de tres en tres i tornar a fer un gran inici, com el que va protagonitzar el passat curs, en què va sumar cinc victòries en els primers cinc partits.

La primera cita és aquest dissabte. A la porteria jugarà Dani Castilla, ja que Marco té molèsties. I, a més, el tècnic no podrà comptar ni amb Xavi Aparicio ni amb Fili, que es recuperen de les respectives operacions.

El partit entre el Club de Futbol Lloret i el Mollet es jugarà a les cinc de la tarda, al Camp Municipal d’Esports de Lloret de Mar.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.