El Club Hoquei Lloret deixa de ser cuer després de sumar una nova victòria, contra el Vic, 3-2

Podeu consultar també els resultats en futbol, volei, bàsquet, natació, tennis i atletisme.

Ferran Serra, Albert Batllosera, Miquel Gràcia i Olga Valls
El Club Hoquei Lloret deixa de ser cuer després de sumar una nova victòria, contra el Vic, 3-2

00:00



El Club Hoquei Lloret va superar el Vic, per 3-2, i encadena tres jornades seguides sense perdre i deixa de ser cuer. Els homes d’Oriol Perarnau van començar per darrere en el marcador. En el tram final de la primera part, els vigatans van fer el 0-1, per mitjà de Jassel Oller, però David Plaza va fer l’empat just abans del descans. A la represa, Jordi Urbano va tornar a avançar als visitants. Però els lloretencs van saber reaccionar per sumar els tres punts, amb dos gols d’Àlex Grau que van servir per col·locar el 3-2 definitiu. El capità de l’equip, Ferran Serra, destaca el treball ofensiu i també el defensiu, perquè van saber mantenir el resultat de victòria en el tram final. Amb aquesta victòria, el Club Hoquei Lloret deixa puja al tretzè lloc, amb 12 punts, i té la zona de permanència a 6.

Per la seva part, el Club de Futbol Lloret va empatar a 1 davant de l’Escala i es manté fora dels llocs de descens. Els lloretencs van dur el pes del partit però no van ser capaços de materialitzar les ocasions de què van disposar durant la primera part. A la represa, els locals van seguir dominant però els visitants van avançar-se en el marcador en una de les poques arribades. Va ser en el minut 66, en un gol de Jam Baldeh, que es va quedar sol davant de Jordi Tuscà. Quan només quedaven 5 minuts per acabar, Pol Ros va fer l’empat pel Lloret. L’entrenador, Albert Batllosera, es mostra satisfet amb el joc de l’equip però lamenta no deixar la porteria a zero. El Club de Futbol Lloret suma 21 punts, en l’onzè lloc de la classificació. El descens directe es troba ara mateix a 4 punts de distància.

Més resultats. El Club Voleibol Lloret es va estrenar amb una victòria a la Fase d’Ascens a Primera Divisió. Les jugadores d’Agustín Correa van superar el Viladecans per un marcador de 2-3, després d’un partit llarg i molt disputat. El primer set va ser per les lloretenques, amb un 23-25. Els dos següents, van caure del costat rival, amb un 26-24 i un 25-23. En el quart període, el Lloret es va imposar per 20-25 i va forçar el set de desempat, en què va vèncer per 11-15. El president de l’entitat, Miquel Gràcia, assenyala que va ser un partit molt igualat. Després d’aquest triomf, l’equip suma els primers dos punts de la Fase d’Ascens.

El Club Voleibol Lloret donant suport a l’esport femení (CVLL)

D’altra banda, el sènior masculí del Bàsquet Lloret va caure de manera contundent contra el Calella. Derrota de 25 punts dels jugadors de Pol Pont, que van perdre per un marcador de 45-70 i acaben la jornada en el dotzè lloc de la classificació, amb 20 punts. El sènior femení, per la seva part, va ajornar el partit que havia de jugar davant del Roses.

Aquest cap de setmana també es va disputar l’onzena edició del Trofeu Vila de Lloret, a la Piscina Municipal, amb l’organització del Club Natació Lloret. Hi van participar 320 nedadors, de 19 clubs diferents. Les millors marques van ser per Lidia Huete, de l’Olot, i Arnau Simon, del Cabrera. A més, els nedadors locals van obtenir diverses medalles i van protagonitzar bones actuacions. Olga Valls, presidenta de l’entitat, valora la cita de manera molt positiva.

Trofeu Vila de Lloret de natació (NRLL)

I encara més resultats. En la Lliga Catalana de tennis, el Club tennis Lloret va superar el GEIEG per 2-3, en la Primera Divisió de la categoria Absolut Masculí. La jornada també va deixar una victòria per 5-0 de l’Infantil Masculí contra La Bisbal i una derrota per 3-2 davant del Girona. A més, el Benjamí Femení va empatar a 2 amb el Celrà.

Equip Absolut masculí (Tennis Lloret)

I en atletisme, José Luis Blanco va acabar en el vuitè lloc del quart de mitja de Granollers. L’atleta de La Sansi continua sumant minuts a les cames després de la greu lesió que el va tenir, l’any passat, fora de les competicions durant més de 5 mesos.

Blanco travessant la meta (La Sansi)

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.