Els Marrecs de Salt, que tenen cita doble aquest cap de setmana, seran a la Diada de Lloret

La diada d'aquest dissabte és a les 19 hores a la plaça de la Vila i la compartiran amb els Castellers de Vilafranca i els Maduixots de l’Alt Maresme.

Sebastià Morató
Els Marrecs de Salt, que tenen cita doble aquest cap de setmana, seran a la Diada de Lloret

00:00



Els Marrecs de Salt tenen cita doble aquest cap de setmana, però, tot i així, no han volgut perdre’s la Diada Castellera de Lloret de Mar. La compartiran amb els Castellers de Vilafranca i els Maduixots de l’Alt Maresme.

El president dels Marrecs, Sebastià Morató, assegura que la seva colla portarà cap a 150 persones, que faran castells de 8.

Els Marrecs de Salt van néixer fa més de 20 anys i els seus membres estan molt satisfets de la trajectòria.

La diada d’aquest dissabte començarà a les set de la tarda a la plaça de la Vila.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.

La Biblioteca acull la xerrada «El català i tu» per fomentar l’ús de la llengua

La sessió tindrà lloc aquest dimecres a les set de la tarda a la sala polivalent i anirà a càrrec de Llenguaferits.

Rosa Fité porta els contes de la Castanyada a la Biblioteca

La sessió, que està adreçada a infants a partir dels quatre anys, serà aquest dissabte a les 11 del matí a la Sala Infantil.

Tot a punt per la castanyada popular de Xino-Xano de diumenge

Enguany es cuinaran 120 quilograms de castanyes i 120 de moniatos i hi haurà jocs de fusta gegants pels més petits.