28.1 C
Blanes

Es reactiva la promoció del turisme esportiu a Lloret de Mar

Després de participar a la fira Sea Otter Europe i rebre la visita d’operadors especialitzats, es posa en marxa una campanya publicitària per als mercats de proximitat.

Estand de Lloret a la fira de ciclisme Sea Otter Europe
Estand de Lloret a la fira de ciclisme Sea Otter Europe
Elizabeth Keegan

Lloret de Mar ha reactivat la seva activitat per promocionar el producte de turisme esportiu. Dies enrere, la destinació va ser present en la cinquena edició de la fira ciclista Sea Otter Europe, celebrada a Girona, amb 45.000 visitants.

Des de Lloret Turisme, es valora de manera molt positiva la presència en aquest esdeveniment.

A banda, relacionat també amb el producte cicloturista, l’entitat va participar durant el mes passat en una acció virtual de l’Agència Catalana de Turisme, que va servir per conèixer l’especialització d’Eslovènia en aquest àmbit.

Eli Keegan, gerent de Lloret Turisme, argumenta que la importància del turisme esportiu ve donada per la “temporalitat, amb activitat tant a l’hivern com a la primavera o tardor, a més del perfil dels visitants”.

https://twitter.com/lloretturisme/status/1443201410514960384?s=20

La promoció internacional va seguir la setmana passada amb la visita de dos operadors de viatges especialitzats en turisme esportiu d’Irlanda i Suècia. Van venir a Lloret en un viatge de familiarització, per visitar les instal·lacions esportives municipals i conèixer de primera mà l’oferta especialitzada de la destinació.

A més, per complementar aquestes accions promocionals i incentivar la recuperació del turisme esportiu al municipi, Lloret Turisme posarà en marxa, en breu, una campanya publicitària adreçada als mercats espanyol i francès.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.