ICV – EUiA fa una crida a la ciutadania perquè faci propostes de cara al pressupost municipal del 2015. Els comptes de l’Ajuntament s’han d’aprovar en les properes setmanes i la coalició vol recollir les demandes dels veïns per fer-les arribar a l’equip de govern.
Aquest és el tercer cop que ICV – EUiA du a terme aquesta campanya i el portaveu, Javier Rodríguez Pacios, reconeix que la participació no és tan elevada com els agradaria, però insisteix en què és molt important obrir els pressupostos a la ciutadania.
Aquesta setmana, els ecosocialistes escoltaran els veïns al centre cívic del Rieral divendres a les vuit del vespre i dissabte a les set de la tarda al centre cívic del Molí. La voluntat de la formació és que totes les demandes possibles s’acabin fent realitat.
En aquest sentit, Pacios recorda que en els dos anys anteriors, gràcies a l’acord entre l’equip de govern i ICV – EUiA, s’han tirat endavant peticions que havien fet els ciutadans.
Qui ho vulgui també pot fer les seves aportacions a través de la pàgina web d’ICV – EUiA de Lloret o bé al seu Facebook.