Jaume Dulsat qualifica “d’anunci esperat” pel sector l’obertura de fronteres al turisme estranger al mes de juliol. L’alcalde de Lloret valora aquesta notícia en termes molt positius, si bé matisa que esperava que fos “una mica abans, l’anunci que ha generat reserves, positivisme i expectatives per rebre turistes d’Europa”.


Sobre si hi haurà o no temporada turística aquest estiu a Lloret de Mar, Jaume Dulsat és prudent. Afirma que “no serà una temporada normal com les altres”, ja que la situació és “complicada”, però que “estem millor que fa unes setmanes”.
Tot i això, destaca que en uns dies es donaran les condicions per començar a rebre visitants. “El proper dilluns entrarem en la fase 2 i s’espera que a mitjans de juny entrem en la següent fase, que permet mobilitat entre regions sanitàries i podrà venir gent de Barcelona i d’Espanya”, apunta.
L’alcalde afegeix que Lloret de Mar està ultimant la feina per poder rebre els visitants a partir del 15 de juny. Ha posat com a exemple les platges de la destinació, que estaran a punt. Així com els hotels, que espera que vagin obrint en els propers dies.
Recordem que Lloret s’ha preparat per a la temporada amb un pla de formació transversal, pel qual hi han passat ja més de 8.000 persones. La finalitat és conèixer les mesures d’higiene i seguretat per afrontar la temporada turística amb les màximes garanties i prevenir el contagi de la COVID-19.