Esteve Fàbregas i Barri, conegut com l’Estevet, serà el protagonista de la xerrada que ha programat el Club Marina Casinet per demà divendres. El ponent serà el també lloretenc Jordi Soliguer, que per afició s’acaba de graduar en Filologia Catalana i, precisament, ha fet el treball de final de Grau d’aquest escriptor de la vila.
Jordi Soliguer troba que és molt interessant recuperar l’obra de l’autor lloretenc, que té facetes com a escriptor poc conegudes per la gent.
A tots els assistents a la conferència se’ls entregarà un exemplar del llibre de l’Estevet titulat Boira il·luminada, obsequi de la família. La intenció és que cadascú el llegeixi a casa seva per tornar-se a trobar el 3 de març i comentar-lo plegats. Segons Soliguer, es tracta d’un llibre amb trets diferencials respecte la resta d’obra de l’escriptor.
La xerrada de Jordi Soliguer sobre Esteve Fàbregas i Barri es farà demà divendres, a les vuit del vespre, a la seu del Club Marina Casinet. Tothom hi és convidat.