25 C
Blanes

La 46a edició de la Festa de l’Esport Lloretenc inclou nous reconeixements

Es tindrà un record per a tots els veïns vinculats amb l'esport que van morir durant l’any passat i es crea el guardó per a esportistes en progressió.

Cartell de la Festa de l'Esport Lloretenc
Cartell de la Festa de l'Esport Lloretenc
Ana García-Castany

Novetats a la Festa de l’Esport Lloretenc, que celebra la 46a edició aquest diumenge. Com sempre, la cita pretén reconèixer els mèrits de totes aquelles persones i entitats que contribueixen a la millora de l’esport al nostre municipi.

La regidora d’Esports, Ana García-Castany, apunta que una de les novetats més destacades és que la gala comptarà amb un record per a tots els veïns que van morir durant l’any passat i que han tingut alguna vinculació amb la pràctica esportiva. Un altre nou reconeixement que s’inaugura aquest any és que s’entregaran uns guardons especials per a esportistes que estan en progressió. A més, tant la presentació de la gala com els espectacles que s’hi inclouran aniran a càrrec de veïns de Lloret

A més, com cada any, s’entregaran els dos guardons més destacats: el Forjador de l’Esport, per a una persona que ha treballat en el foment de l’esport a la població, i el Premi Llevant, per a una entitat que ha estat rellevant per algun aspecte.

Coincidint amb la Festa de l’Esport, la regidora fa una valoració molt positiva del 2019. I afegeix que el 2020 serà molt especial, perquè la destinació acollirà el primer Congrés Mundial de Turisme Esportiu i per una altra sorpresa molt destacada que encara no ens pot revelar. Haurem d’estar ben atents durant els propers mesos.

La 46a Festa de l’Esport Lloretenc se celebrarà aquest diumenge, a les sis de la tarda, al Teatre Municipal. Les localitats estan totes plenes.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.