La Casa de Cúllar reparteix ‘migas granaínas’ solidàries a unes 300 persones

La festa s'ha fet aquest diumenge, a la Font de la Kaikuta, i els diners recaptats es destinaran a l'associació Pas a Pas, que dona suport a persones amb autisme.

Cuinant les 'migas granaínas'

Vox populi, Dani Torrente i Eva Palau
La Casa de Cúllar reparteix ‘migas granaínas’ solidàries a unes 300 persones

00:00



Molt d’ambient aquest diumenge al passeig de Cúllar, davant la Font de la Kaikuta, on la Casa de Cúllar ha repartit les seves tradicionals migas granaínas. Unes 300 persones han degustat aquest plat, fet a base de farina.

Las ‘migas granaínas’ de la Casa de Cúllar

La Casa de Cúllar de Lloret de Mar ha repartit les tradicionals migas granaínas aquest diumenge. Una activitat que com cada any té un rerefons solidari i que aquesta vegada ha recaptat diners per a l’associació Pas a Pas, que dóna suport a les persones amb autisme.

Publicada por Nova Ràdio Lloret en Domingo, 24 de marzo de 2019

I tot plegat per una bona causa, ja que els diners recaptats es destinaran, aquest any, a l’associació Pas a Pas, que ajuda persones amb autisme. 

[Best_Wordpress_Gallery id=»20″ gal_title=»Migas Casa de Cúllar 2019″]

La jornada s’ha complementat amb actuacions de diferents escolles de ball.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.