La segona edició del Lloret Negre arriba amb novetats i suma un dia més de festival

Se celebrarà del 12 al 14 d'abril, però la presentació és aquest dissabte (6 d'abril, 12h) a la Casa de la Cultura.

Angelique Pfitzner i Andreu Martín, el 2018

Angelique Pfitzner
La segona edició del Lloret Negre arriba amb novetats i suma un dia més de festival

00:00



Després dels resultats de l’any passat, el festival Lloret Negre creix amb un dia més, de manera que se celebrarà del 12 al 14 d’abril. Una setmana abans, aquest mateix dissabte, es farà la presentació de totes les activitats programades per aquesta segona edició.

Angelique Pfitzner, organitzadora del festival, apunta que tot el programa es pot consultar per internet, però els agrada fer un acte de presentació per acostar-se a la ciutadania i que tothom pugui resoldre dubtes. 

Segons Pfitzner, la segona edició del festival arriba amb molta força. Arrencarà divendres 12 d’abril amb una novetat: la projecció de cinc curtmetratges de gènere negre independent.

El forense participarà al Lloret Negre

El cap de setmana estarà farcit d’activitats, com una projecció dels moments més rellevants de l’edició del 2018, una col·lecció amb relats de diversos autors vinculats al festival, la visita de l’escriptor Andreu Martín, una visita guiada a la caserna de la Policia Local, una taula rodona sobre espionatge amb periodistes de la CNN o una taula rodona sobre medicina forense.

Lloret Negre és el primer festival de gènere negre de la Costa Brava i l’objectiu és promocionar el coneixement i la lectura d’aquest tipus d’obres. En aquest sentit, el més destacat és l’entrega del premi a la millor novel·la de gènere negre escrita i publicada en català al llarg de l’any passat. El festival se celebra entre la Biblioteca i el Teatre el cap de setmana del 12 al 14 d’abril. Cal tenir en compte que no és necessària cap tipus d’inscripció.

La presentació serà aquest dissabte, dia 6, a les dotze del migdia a la Casa de la Cultura.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.