L’Agència Catalana de Turisme otorga el certificat en cicloturisme a l’hotel Samba

La directora comercial, Alina Barczak, ha explicat que l'increment de la demanda els ha decidit a apostar per oferir serveis específics als clients interessats en fer una estada a la destinació practicant el ciclisme.

Alina Barczak
L’Agència Catalana de Turisme otorga el certificat en cicloturisme a l’hotel Samba

00:00



L’hotel Samba ha estat certificat en cicloturisme per l’Agència Catalana de Turisme.

La directora comercial, Alina Barczak, ha explicat que l’increment de la demanda els ha decidit a apostar per oferir serveis específics als clients interessats en fer una estada a la destinació practicant el ciclisme. De fet, per aconseguir el certificat, l’establiment ha millorat el seu servei i les seves instal·lacions per adaptar-se a les necessitats dels ciclistes, com ara oferir horaris flexibles o un lloc on deixar les bicicletes.

La destinació disposa actualment de 14 allotjaments especialitzats en ciclisme i compta amb 12 rutes recomanades en carretera i muntanya. Tota l’oferta pública i privada es pot consultar al web de Lloret Cycling. És un tipus de turisme que, segons Alina Barczak, interessa a la destinació.

Recordem que enguany la destinació organitza el cap de setmana temàtic Lloret Cycling Weekend a finals d’abril, en què espera captar públic d’arreu de l’estat i amb la presència d’esportistes d’elit com Miguel Indurain i Nani Roma.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.