L’Ajuntament vol que els ciutadans puguin fer els tràmits per internet quan els vagi bé, durant les 24 hores del dia, i sense haver-se de presentar en persona i, per tant, sense haver de fer cua. Per això ha impulsat l’administració electrònica que, per ara, permet fer alguns tràmits, com l’entrada d’instàncies municipals.
El regidor de Noves Tecnologies, Albert Robert, explica que l’objectiu és que s’acabin podent fer tots els tràmits a través d’internet.

Tota la informació sobre les sessions formatives es pot consultar a través de la pàgina web de l’Ajuntament. Els cursos s’imparteixen a la sala polivalent de la Casa de la Cultura i cal fer inscripció prèvia al correu electrònic eadministracio@lloret.cat. Cada inscripció es tancarà quan el grup arribi als 30 participants.
