L’alcalde titlla ‘d’inadmissible’ l’actuació de la propietat de Can Juncadella

Romà Codina critica que la propietat de la finca hagi presentat un projecte totalment nou quan només faltaven alguns documents per poder impulsar el que ja havien presentat.

L'alcalde als estudis de la ràdio

Romà Codina
L’alcalde titlla ‘d’inadmissible’ l’actuació de la propietat de Can Juncadella

00:00



L’alcalde de Lloret, Romà Codina, creu que és inadmissible el que ha fet Flinder Data amb el projecte del camí de ronda de Can Juncadella. Codina critica que la propietat de la finca hagi presentat un projecte totalment nou quan només faltaven alguns documents per poder impulsar el que ja havien presentat.

L’Ajuntament havia donat un termini de trenta dies a Flinder Data perquè presentés aquests documents del departament de Costes, però el que va fer Flinder Data va ser presentar un projecte diferent a l’anterior.

Per aquest fet, el Govern municipal ha decidit rescindir el conveni que el 2009 va signar amb la propietat, segons el qual es comprometien a canviar el camí de ronda perquè no passés per dins de la finca. L’Ajuntament considera que la propietat no ha complert el pacte després de sis anys.

Romà Codina reconeix que veu bé que el camí no passi tan a la vora de la casa com estava previst, però insisteix que després de sis anys de negociacions no es poden tornar a iniciar tots els tràmits amb un projecte nou.

A la Junta de Govern Local de la setmana passada, l’equip de govern va acordar rescindir el conveni i, per tant, es recuperaria el camí que ja hi havia, el GR-92. Tot i així, l’alcalde espera que els propietaris reaccionin i presentin els documents que falten per poder impulsar el projecte que ja s’havia aprovat.

Per tant, ara haurà de ser la propietat qui mogui fitxa. Si no, l’Ajuntament els donarà un termini perquè tornin a obrir al públic el camí que passa per dins de la finca.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.