L’Associació de veïns de les Alegries celebra el seu desè aniversari amb un sopar aquest dissabte. El president de l’entitat, Josep Carreras, convida a tothom que al llarg de l’última dècada hagi col•laborat amb ells, tant en l’organització de les festes que es fan al paratge com en la restauració de l’ermita.

Carreras ha fet una valoració molt bona dels deu anys de vida de l’entitat i assegura que quan van començar no esperaven fer tanta feina en tant poc temps. En aquest sentit, ha explicat que l’ermita ja està pràcticament del tot restaurada.
El sopar d’aquest dissabte començarà a les nou del vespre al paratge de les Alegries, a l’aire lliure. Tothom que vulgui assistir-hi ha de portar alguna cosa de menjar per compartir.