L’Òpera al carrer es farà aquest vespre a la biblioteca municipal

Serà a les vuit del vespre al pati de la biblioteca.

Maite Mer
L’Òpera al carrer es farà aquest vespre a la biblioteca municipal

00:00



El pati de la biblioteca serà l’escenari, aquest vespre, d’una actuació d’òpera al carrer.

La soprano i integrant del cartell, Maite Mer, ha explicat que el vestuari té un pes especialment important. 

El repertori serà variat, amb àrees solistes, duets i alguna cançó molt coneguda pel públic. Maite Mer ha explicat que en els espectacles d’Òpera al carrer sempre fan participar el públic.

L’Òpera al carrer començarà a les vuit del vespre al pati de la biblioteca municipal i està oberta a tothom.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.

La Biblioteca acull la xerrada «El català i tu» per fomentar l’ús de la llengua

La sessió tindrà lloc aquest dimecres a les set de la tarda a la sala polivalent i anirà a càrrec de Llenguaferits.

Rosa Fité porta els contes de la Castanyada a la Biblioteca

La sessió, que està adreçada a infants a partir dels quatre anys, serà aquest dissabte a les 11 del matí a la Sala Infantil.

Tot a punt per la castanyada popular de Xino-Xano de diumenge

Enguany es cuinaran 120 quilograms de castanyes i 120 de moniatos i hi haurà jocs de fusta gegants pels més petits.