L’Orquestra Jove de la Selva ofereix un assaig obert a tothom

El farà aquest dissabte al matí al teatre de Lloret i s'hi pot assistir entre tres quarts d’onze i tres quarts de dotze o bé entre un quart d’una i un quart de dues.

Part de l'Orquestra Jove de la Selva

Dolors Giralt
L’Orquestra Jove de la Selva ofereix un assaig obert a tothom

00:00



L’Orquestra Jove de la Selva oferirà un assaig obert a tothom aquest dissabte al matí. Serà al teatre de Lloret i la idea, segons una de les responsables de l’orquestra, Dolors Giralt, és que tothom que ho vulgui pugui veure els joves components d’aquesta banda actuant en un assaig.

Qui estigui interessat en assistir-hi, pot fer-ho aquest dissabte al matí, entre tres quarts d’onze i tres quarts de dotze o bé entre un quart d’una i un quart de dues.

A banda d’oferir aquest assaig obert a tothom, l’Orquestra Jove de la Selva tornarà a ser a Lloret el 16 de maig per fer un concert amb les seccions de vent amb un repertori molt variat.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.